dinsdag 6 november 2018

ziek zijn, bah

Wat kan je jezelf toch in de weg zitten. Ik loop te hoesten en te snotteren en ik voel me alles behalve fit. Lang geleden dat ik me zo voelde. Vorige week voelde ik het al. De hele week had ik het al koud. de verwarming verwarmde me niet. Het haardvuur ook niet en ik vroeg me af waar dat door kwam. Nou, door die kou dus, die mij in zijn greep heeft.Ik baal ervan, want al mijn plannen lopen in de war.
Schrijven lukt niet, borduren, wat ik heel graag doe heb ik geen zin in, dus kijk ik maar een beetje dom televisie. Het was de herhaling van Pauw met een item over de Oostvaardersplassen. Ik zat geboeid te luisteren. Het probleem is nog niet zomaar opgelost.
Ik denk dat ik vanavond maar weer op tijd in bed lig, want dat is toch de fijnste plek als je je niet lekker voelt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten