dinsdag 20 november 2018

Ik heb twee verhalen opgestuurd voor de bundel Nachtbrakers die uitkomt bij godijnpublishing. Maar het is de vraag of de verhalen geschikt bevonden worden. Ik heb geprobeerd fantasy te schrijven. Zelf vind ik het mooie verhalen geworden, maar denkt een ander er ook zo over. De verhalen worden beoordeeld door een jury. Zij bepalen wat er op de longlist komt. 31 december wordt de inzending gesloten en in het voorjaar wordt bekend gemaakt welke verhalen definitief in de bundel zijn opgenomen tijdens de lancering. Op de website van godijnpublishing.nl lees je er alles over.
Ondertussen bewerk ik ook het manuscript voor mijn derde kinderboek Juf Zebrahoed. Iedere zes weken komen er boekschrijvers bij elkaar om feedback te geven en feedback te ontvangen op de ingezonden fragmenten. Dat is waardevol, want je leert er enorm veel van en je werkt samen naar een eindresultaat. Aan het eind volgt nog een eindredactie. Zo ontstaat er een mooi manuscript, geschikt om als een boek gedrukt te worden met daarna een feestelijke lancering. Ook de schrijfavonden worden georganiseerd door godijnpublishing.
Ik heb al ervaring met mijn andere twee boeken getiteld Reizende poefjes en De lamp, de sneeuwbol en het kompas. Op dit blog heb ik er vaak over geschreven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten