donderdag 15 november 2018

Mijn dag

Ik ben weer eens flink aan het opruimen, reorganiseren. Er stonden al lange tijd volgepakte verhuisdozen in de schuur en die ben ik nu aan het uitpakken, 10 per dag. De ene keer zitten ze bomvol, de andere keer zit er maar een ding in de doos of het kan gelijk de kliko in. Ik moet me er wel toe aanzetten, want ik voel me nog steeds niet topfit. De verkoudheid is hardnekkig.
Schrijven staat op een laag pitje. De woorden komen niet. Ik wacht tot ze weer gaan stromen, want er zit nog weer een nieuwe bundel met korte verhalen aan te komen. Naast de kinderboeken schrijf ik graag korte verhalen en ik heb er al veel gepubliceerd in diverse bundels bij godijn publishing.
Maar een verhaal voor kinderen schrijven, vind ik het leukst. Dan kan ik al mijn fantasie laten gaan. De twee boeken Reizende poefjes en De lamp, de sneeuwbol en het kompas zijn dan ook een succes. De verhalen zijn spannnend, avontuurlijk en magisch. Leuke cadeautjes voor  5 december en Kerstmis. Lekker lezen of voorlezen bij de warme kachel. Onder een dekentje met wat snoeperij erbij. Het toppunt van gezelligheid. Ik zie het zo voor me. De boeken zijn te verkrijgen online bij de bekende boekwinkels en in de reguliere boekhandel. En ook bij www.godijnpublishing.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten