dinsdag 20 november 2018

Borduurwerk

Heel vervelend, maar ik heb nu ook kleinzoon aangestoken met het virus dat ik te pakken had. Hij wordt nu opgehaald van school. Omdat dochter en schoonzoon het razend druk hebben met de fudge, ga ik zo meteen naar hun huis om op te passen. Ik neem een borduurwerk mee dat al zeker 15 jaar stil ligt. Het ontwerp is van een dierbare oom die in 2004 overleden is. Hij was kunstenaar en tekenleraar op een middelbare school. Ik heb verschillende schilderijen van zijn hand in de kamer hangen, allemaal moderne kunst en abstract. Zo ook het ontwerp voor dit borduurwerk. Dit is het laatste borduurwerk dat ik af moet maken en dan is alles wat is blijven liggen af. Maar daarna ga ik gewoon door met nieuwe ontwerpen, ideeen genoeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten