zondag 11 november 2018

Kleurig borduurwerk


Het is een rustige zondag, hoewel het buiten flink waait. Ik geniet van de rust en dat heb ik nodig na een hele week van ziek zijn. Ik ben nog niet helemaal topfit. Af en toe loop ik te blaffen, maar het gaat de goede kant op. In de avond zit ik veel te borduren, omdat ik gewoon nergens anders zin in heb. Daardoor is het borduurwerk flink opgeschoten.Het is lekker kleurig en daar word ik vrolijk van. Lang geleden heeft mijn broer het ontwerp gemaakt. Het lag lang onaangeroerd in de borduurmand en nu is het dan bijna klaar. Ik heb mijn eigen kleur er aan gegeven, want ik wist niet meer wat mijn broer in gedachten had. Ik laat wel vaker iemand anders een ontwerp maken, maar toch doe ik het de meeste keren zelf. Het lijkt me leuk om met andere borduursters samen te werken, ieder zijn eigen borduurwerk. Met als meeste uitdaging een eigen ontwerp en niet een borduurlap van zo'n pakket waarbij je moet tellen. Ondertussen kan je lekker koffie of thee drinken en chocolade snoepen en dan groeit het borduurwerk onder je handen. Ik heb een pagina schrijf en borduurcirkel waar meer informatie te vinden is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten