donderdag 8 november 2018

Winterblues?

Vanmorgen was ik uitgenodigd om met twee schoonzussen mee te gaan naar de kerstshow in een tuincentrum. Ik voel me nog steeds niet fit, maar besloot toch te gaan. Pillen doen veel voor je. Het was leuk in het tuincentrum. Mooie opstellingen soms suikerzoet zoals op de foto’s. Een paar keer pauzeerden we in het tuincafe, en dat had ik wel nodig.Ik heb leuke dingen gekocht en kwam blij thuis. Maar dan ineens valt er iets tegen. Ik werd overvallen door emotie, zo van, waarom gaan er zoveel dingen mis, was ik maar nooit verhuisd, alles ligt overhoop, niks is meer hetzelfde. Dochter kwam bij me en ik zei tegen haar: ‘kom ik nu in een depressie terecht, de winterblues. Ik had het even te kwaad. Maar dat duurde gelukkig maar even. Morgen is hopelijk alles weer anders.Het was in ieder geval een fijn uitstapje met de schoonzussen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten