maandag 19 november 2018

Mijn sociale media

De sociale media zijn niet meer weg te denken. Ik ben actief op facebook, heb daar ook een pagina Reizende poefjes en andere verhalen. De pagina kun je liken om op de hoogte te blijven van mijn boekennieuws. Ik ben op instagram te vinden, twitter en natuurlijk dit blog.
Onlangs is mijn tweede kinderboek De lamp, de sneeuwbol en het kompas gelanceerd en met groot succes ontvangen. Het boek kreeg zelfs 5 sterren. Het is dan ook een avontuurlijk, spannend en magisch boek over drie kinderen die op vakantie zijn in Cornwall, Engeland omdat de vader van Noek, een van de personages, Engelsman is. Noek heeft het Syndroom van Down, maar hij is gewoon een ondeugend, ondernemend en slim kind. Daardoor loopt hij regelmatig weg om zijn omgeving te ontdekken. Pol en Polleke, zijn neefje en nichtje, doen alle moeite om hem uit lastige situaties te redden, daarbij geholpen door een kleine geest in een lamp, een sneeuwbol die winterse taferelen laat zien en een kompas die alle windstreken onderdeel maakt van het verhaal. De illustraties in zwart wit spreken tot de verbeelding. Veel kinderen hebben het boek ontvangen, maar ik zou willen dat nog meer kinderen het boek gaan lezen. En hoe breng je het boek dan onder de aandacht als bijvoorbeeld de krant berichten hierover terzijde legt? Dan gebruik je sociale media daarvoor.  En ik merk dat veel mensen de weg naar mijn sociale media weten te vinden. Ik zou het leuk vinden als er reacties gegeven worden onder dit bericht. Heb je het boek gelezen en wat vond je ervan? Met de feestdagen in het vooruitzicht is De lamp, de sneeuwbol en het kompas een mooi cadeau verkrijgbaar bij de bekende online boekwinkels, de reguliere boekwinkel en bij www.godijnpublishing.nl. Als je het boek bij godijnpublishing bestelt, is er de mogelijkheid om het door mij gesigneerd te ontvangen. Dit dan wel bij de bestelling vermelden.
Ze zeggen dat het een koude winter wordt dit jaar, dus ik zeg lekker lezen bij de warme kachel.
Oh ja, Reizende poefjes is het eerste deel en net zo spannend en magisch als het tweede deel. Leuk voor twee kinderen uit een gezin.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten