dinsdag 20 november 2018

Er is weer een dag voorbij, een dag die heel anders liep dan ik dacht. Kleinzoon werd ziek en omdat zijn ouders druk aan het werk waren, paste ik op. Dat werd veel voorlezen en liedjes zingen en je zag hem opknappen. Lekker joch is het.
Mijn avond was rustig. Onderuitgezakt televisie kijken en borduren. Dat borduren is ook een passie. Eigen ontwerpen en niet van een bestaand patroon. Niks mis mee, een bestaand patroon van zo'n pakket maar niet mijn stijl. Ik heb met mijn manier van borduren al een aantal mensen aan het werk gekregen. Lekker voor de lange winteravonden, afgewisseld met lezen. Want ook dat doe ik graag. En schrijven natuurlijk.
Maar nu is het bedtijd. Welterusten voor iedereen en onthoud; angels are watching over you.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten