donderdag 30 november 2017

Geveld

Ik ben geveld. Geveld door wat eigenlijk? Is het griep? Is het een verkoudheid? Komt het door teveel hooi op mijn vork of een of andere bacterie? Het kan allemaal, want het seizoen is weer begonnen. Om me heen hoor ik steeds meer mensen klagen. In deze drukke periode voor sint en kerst kun je ziek zijn helemaal niet gebruiken. Het is akelig, vervelend maar aan de andere kant ook lekker, want nu kun je er eindelijk aan toe geven dat je bed je allergrootste vriend is. Heerlijk uitrusten onder een warm zacht dekbed, mits er niets ernstigs aan de hand is, want dan is het een heel ander verhaal.
Ik ben er een die doorhobbelt. Wel op aangepaste wijze. Alleen het gevoel van niet welbevinden zit daarbij in de weg.
Ik ben blij met de online winkels. Dan komt het sintfeest niet in gevaar. Surprises doen we niet aan, maar een mooi ingepakt cadeautje met een rijm erbij is een must. Ik hoop wel dat de bestelde cadeautjes op tijd afgeleverd worden, want de pakketbezorger heeft het razend druk.
Als je zelf nog een cadeautje zoekt, denk dan eens aan kinderboek Reizende poefjes. Een magisch spannend avontuur van twee kinderen in een betoverd land. Te bestellen bij www.godijnpublishing.nl,
de reguliere boekhandel en natuurlijk de bekende onlineboekwinkels. Als je nu bestelt,
komt het op tijd hoorde ik in het RTLnieuws.
Succes met de voorbereidingen voor de decemberfeesten. Ik ga me nestelen op de bank en uitzieken.
Eindelijk een goed excuus om lekker te lezen, want daar heb ik doorgaans veel te weinig tijd voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten