dinsdag 7 november 2017

Herinneringen

Al negen jaar lang schrijf ik een blog, met een een kleine pauze van twee jaar . Eigenlijk moet ik mijn werk doen, maar in plaats daarvan ben ik aan het scrollen door de blogberichten. Jeetje, wat heb ik veel geschreven. Was al weer vergeten wat er allemaal was gebeurd in die jaren. Heftige dingen, maar ook gebeurtenissen om te lachen. Veel herinneringen komen voorbij. Ook veel 'Oh ja' momenten. Boeiend.
Als je mijn blog volgt, scroll er dan ook eens doorheen. Maar pas op, je blijft lezen. Je kunt overigens volger worden van mijn blog door op volgen onder mijn profiel in de zijlijn te klicken.
Ik laat nu de herinneringen voor wat het zijn en ga snel de dingen doen die ik moet doen. Ga je de berichten lezen? Veel leesplezier. En je mag een opmerking achterlaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten