dinsdag 5 december 2017

Schrijfevent 9 december en ik.

www.godijnpublishing.nl organiseert een schrijfevent in de Parkschouwburg in Hoorn. 10 debuterende schrijvers presenteren daar hun boek. Het project heet boek 10, het is de derde editie. Ik mocht tijdens de tweede editie mijn kinderboek Reizende poefjes presenteren. Mijn dochter Jennifer was in de zaal aanwezig en ook zij werd tijdens de presentatie even in het zonnetje gezet vanwege de mooie eigentijdse illustraties. Ik voelde me trots en blij. Sindsdien is er veel gebeurd. Signeersessies, voorlezen op scholen, in de bibliotheek, in Sprookjeswonderland Enkhuizen om maar wat te noemen en iedereen was enthousiast. Mijn boek spreekt aan vanwege het grote avontuur, het goed leesbare lettertype en omdat de illustraties afwijken van het gangbare.
Aanstaande zaterdag 9 december ben ik in de schouwburg aanwezig samen met een aantal collegaschrijvers voor een Meet & Greet en om mijn boek te signeren.
Daarbij heb ik een verhaal ingezonden voor de bundel de Influisteraar. Al eerder werd bekend dat mijn verhaal op de longlist staat. Zaterdag wordt bekend welke verhalen in de bundel opgenomen zijn en ik hoop dat mijn verhaal er ook bij is. De bundel wordt meteen gelanceerd.
Tijdens het event zijn er diverse presentaties op het podium en er zijn boeken van godijnpublishing te koop. Een mooie gelegenheid om een boek te laten signeren. Het wordt een interessante, boeiende dag en een 'boost' voor schrijvers om nooit de moed op te geven als het schrijven even niet lukt.
Om het Event te bezoeken, wordt een bijdrage gevraagd. Ga voor meer info naar de website van Godijn Publishing  www.godijnpublishing.nl Klik op boek 10. Wie weet zie ik jullie in de Parkschouwburg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten