zaterdag 14 oktober 2017

Rustige dag

Het is voor mij een rustige zaterdag. Helaas laat de zon zich  maar even zien en verdwijnt weer in de wolken. Het is te fris om buiten te zitten. Ik blijf binnen om uitgebreid de kranten te lezen, de e mail door te nemen en de berichten op facebook en twitter te bekijken.
Afgelopen week was bedrijvig met onder andere voorlezen uit mijn kinderboek Reizende poefjes in basisscholen en de bibliotheek. Het was erg leuk om te doen en succesvol. De kinderen waren enthousiast. Een kind vroeg mij wanneer er een vervolg op het boek komt, want ze vindt Pol en Polleke Grasspriet, de hoofdpersonen, erg leuk. Een ander wilde weten of het hoofd van de reus echt afgehakt wordt. Soms is het avontuur griezelig, maar nooit te.
Een moeder zei met een gevoel van trots: 'Ik zei tegen mijn vriendin die het boek kocht, dat ik de schrijver persoonlijk ken. En dat vind ik bijzonder. Je bent bijna een BN er.'
Zo druppelen de reacties binnen en dat geeft mij weer een gevoel van trots. Mijn kinderboek gaat een succes worden, ik voel het. En een vervolg op het boek verschijnt in het voorjaar 2018.
Reizende poefjes is te verkrijgen bij godijnpublishing.nl, bij de boekhandel en de bekende internetboekwinkels. Het boek is een aanrader. Echt waar, ik hoor het aan alle kanten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten