maandag 9 oktober 2017

Nieuwe start

Ik ben lezers kwijt geraakt omdat ik twee jaar niet actief ben geweest op mijn blog. In die twee jaar is er veel gebeurd. Een verhuizing die er behoorlijk inhakte, een nieuwe tuin die veel meer werk vergt om er iets moois van te maken, omstandigheden in de familie, en drukte door het schrijven van verhalen en een kinderboek waarbij de promotie daarvan veel tijd opslokt.
Mijn kinderboek Reizende poefjes is echt leuk. Kinderen die het boek gelezen hebben zijn enthousiast. Mijn droom is dat het verhaal verfilmd wordt, bijvoorbeeld als animatie. Dan weet ik nu al wie de stemmen gaan doen. Wat ik niet weet is wie de juiste personen zijn om dit te realiseren. Hopelijk komen die op mijn pad. Ondertussen schrijf ik aan een vervolg waarbij de hoofdpersonen Pol en Polleke Graspriet een vriendje krijgen, Noek. Ze zijn op vakantie aan zee in Cornwall. Door Noek gaat er van alles fout waardoor ze spannende avonturen beleven. Als alles goed gaat, is de lancering in het voorjaar van 2018. Houdt de berichtgeving dus in de gaten zowel hier als op facebook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten