zaterdag 16 februari 2019

Sfeerhoekje

Iedere dag kijk ik vol trots naar het sfeerhoekje in mijn woonkamer. Ik heb het samengesteld naar aanleiding van mijn kinderboek De lamp, de sneeuwbol en het kompas. Alles wat je ziet heeft te maken met het verhaal. Het is spannend, vol avontuur, magisch en heeft als hoofdpersonen Pol, Polleke en Noek. Kinderen die het lezen zijn enthousiast. Het boek kreeg 5 sterren.Het is een vervolg op mijn eerste kinderboek Reizende poefjes en dat is net zo spannend en magisch. Volgende maand verschijnt er in het kwartaal blad Down+up van de stichting Downsyndroom een artikel over hoe ik kinderboeken ben gaan schrijven en over mijn jongste kleinzoon die model stond voor het personage Noek uit De Lamp, de sneeuwbol en het kompas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten