maandag 18 februari 2019

Het is me gelukt

Vandaag heb ik de laatste dingen verbeterd aan het manuscript van mijn derde kinderboek. Er zit weer avontuur in, magie en fantasie. De regenboog speelt een belangrijke rol. Ik ben er erg tevreden over. Het is nu de vraag of de uitgever er iets in ziet. Als dat zo is, volgt er nog weer een redactieronde om een zo goed mogelijk boek af te leveren. Dan wordt het een boek in de boek 10 serie, speciaal uitgegeven bij Godijn Publishing. De lancering gebeurt tijden een groot schrijfevent. Of ik daar deel van mag uitmaken is afwachten.
Het is gebleken dat ik verhalen schrijven voor kinderen heel erg leuk vind. Ik kan mijn fantasie volledig laten stromen. Korte verhalen schrijven voor diverse bundels voor volwassenen vind ik ook heel fijn om te doen, maar een heel boek schrijven voor volwassenen is een enorme klus. Voorlopig houd ik het bij kinderboeken.
De andere boeken zijn Reizende poefjes en De lamp, de sneeuwbol en het kompas. Ik hoop dat Juf Zebrahoed daarbij komt. Het is een heel ander verhaal, met andere personages en illustraties. Dit keer heb ik ze zelf getekend. De illustrator van de eerste twee boeken had dit keer geen tijd. Misschien later weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten