zaterdag 9 februari 2019

Er wordt mij gevraagd wat ik aan het doen ben. Nou, ik bereid me voor op een schrijfretraite. Ik ga mijn manuscript bewerken. Dat betekent schrappen, herschrijven, bedenken hoe het nog beter kan. Ook ga ik mijn twee korte verhalen voor nieuwe verhalenbundels bewerken en natuurlijk genieten van de rust. Niks moet. Oh ja, mijn derde kinderboek gaat Juf Zebrahoed heten.  De regenboog heeft een belangrijke rol. Hoofdpersoon is Mars, een jongen met regenbooghaar en een betoverde muts op zijn hoofd. Hij komt in een groot avontuur terecht. Juf Zebrahoed helpt hem om de problemen op te lossen en dat gaat niet altijd goed.
Ik hoop dat de uitgever het manuscript goedkeurt, zodat ik over niet al te lange tijd het boek mag publiceren.Voor dit boek heb ik zelf de illustraties gemaakt.
De illustraties worden nog nabewerkt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten