zondag 24 februari 2019

Het personage Noek uit mijn tweede kinderboek

Dit is mijn jongste kleinzoon 5 jaar geleden. Binnenkort wordt hij 11 jaar. Hij kan ondeugend zijn en hij heeft een fascinatie voor alles waar je op kunt drukken en aan draaien. Dat geeft soms problemen als hij bijvoorbeeld de oven uitschakelt of aan de knoppen van de vriezer zit. Maar bovenal is het een knuffelkind met een ontwapende lach. Hij inspireerde mij om het personage Noek te creƫren en kreeg een grote rol in mijn tweede kinderboek De lamp, de sneeuwbol en het kompas. In mijn boek lees je dat een kind met het syndroom van Down een kind is net als alle andere kinderen en dat zijn beperking er mag zijn.
Mijn eerst boek Reizende poefjes (4 sterren) en mijn tweede boek De lamp, de sneeuwbol en het kompas (5 sterren) zijn verkrijgbaar bij internetboekhandels zoals Bol en Bruna, bij de reguliere boekhandel en bij www.godijnpublishing.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten