dinsdag 19 februari 2019

Plannen



De ochtend is al weer voorbij. Wat gaat de tijd snel. En wat heb ik nou gedaan vanmorgen?
Eigenlijk heb ik mijn tijd een beetje verlummeld. Spelletje op de iPad, sociale media en andere onnozele dingen. Iedereen heeft wel eens zo'n moment. Maar... ik heb ook een planning gemaakt voor het verdere verloop van het jaar. Ik ga een hoop dingen doen; dansen en mantra zingen bij Dansklooster. Altijd heerlijk om bij een door hen georganiseerde retraiteweek in de zomer te zijn. Het is inspirerend, helend en je krijgt veel energie. Ik moet me nog wel even opgeven. Ook ga ik een aantal leesredacties doen voor de boeken die gepubliceerd gaan worden. Ik ga natuurlijk door met schrijven en ook op vakantie naar Engeland. Terug naar het mooie inspirerende zuidelijk gedeelte waar mijn kinderboek De lamp, de sneeuwbol en het kompas het levenslicht zag. Dit boek werd gewaardeerd met 5 sterren. Hoger kan niet. Wie weet ontstaat er opnieuw een verhaal in dat gebied. Ik ga workshops volgen en ook zelf organiseren en dit alles is gepland tot aan september. Daarna zie ik wel weer. Mijn motto is nog altijd: 'Het leven is niet altijd feest. Je moet zelf de slingers ophangen.'
Ik ben goed bezig, vind ik zelf. Ik verheug me op alles wat op mijn pad komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten