dinsdag 27 augustus 2019

Uitdaging.

Het is half een en nu begint het in huis warm te worden. Weer een dag om rustige dingen te doen, dus ga ik verder met het manuscript Juf Zebrahoed en oefenen op mijn keyboard. 
Gisteren heb ik mijn eerste keyboardles gehad. Nog niets bijzonders. Alleen maar vingeroefeningen en accoorden leren. Ik ga er namelijk ook bij zingen. Dan kan ik mijzelf begeleiden. Het eerste lied dat ik ga leren is dat van John Legend; all of me. Ik heb het zelf uitgekozen en de lerares zei dat ik dat moet kunnen. Het is niet al te moeilijk. Spannend. 
De lerares vindt mij muzikaal en ze vindt dat ik een mooie zangstem heb. Vond ik toch leuk om te horen en het geeft hoop, dat het een succes kan worden. Maar ik moet er wel voor studeren. Elke dag. Vooral ook om mijn vingers en onderarmen soepel te laten bewegen. Toch wel een uitdaging, maar het was al een wens van vele jaren. Daarbij hoop ik jongste kleinzoon te kunnen stimuleren om ook op het keyboard te spelen, want hij is heel muzikaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten