zondag 25 augustus 2019

Manuscript Juf Zebrahoed

Er gebeuren rare dingen met mijn laptop. Nu zie je ineens een kleurverschil in de tekst. Sorry, maar ik krijg het niet weg. Dat komt omdat ik op veel vlakken een digibeet ben. Gelukkig kun je gewoon alles lezen.

Gisteren kreeg ik mijn manuscript Juf Zebrahoed terug van de uitgever. Er moeten een aantal aanpassingen gedaan worden, waarna er een nieuwe redactieronde volgt. Zo zie je maar , zowel het schrijven van een boek als de afronding ervan zijn een hele kluif. Aan de ene kant gelukkig dat het nu weer zo warm is, want in huis is het lekker koel en dat nodigt uit tot een klus binnenshuis. En dat is dus het aanpassen van het manuscript. Ik heb het een tijdje niet onder ogen gehad, waardoor ik er nu weer heel anders tegenaan kijk. Ook dankzij de feedback van de uitgever. In eerste instantie denk je; dit is niet goed, dat is niet goed. Het brengt je aan het twijfelen of je wel een goede schrijver bent. Maar de twijfel is weg. Juf Zebrahoed is een geweldig verhaal voor kinderen van 6 tot 10 jaar. De fantasie die ik heb, pakt niemand van mij af, waardoor Juf Zebrahoed een uniek verhaal is geworden. Op de foto zie je een landgeit. Het is een speciaal ras. Deze geiten komen voor in het verhaal Juf Zebrahoed. De lancering is pas op 25 januari. Je kunt natuurlijk nu ook mijn boeken Reizende poefjes en De lamp, de sneeuwbol en het kompas lezen. Overal verkrijgbaar en ook rechtstreeks bij www.godijnpublishing.nl. Nu snel weer verder met het manuscript.
Naschrift omdat het in eerste instantie niet lukte met de foto.
De landgeit, onderdeel van het verhaal Juf Zebrahoed. Mijn derde kinderboek, lancering januari 2020, Houd de berichtgeving in de gaten.
Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten