maandag 12 augustus 2019

Zondag 11 augustus


Tot nu toe vind ik het een saaie zondag als ik terugdenk aan de eerste volle retraitedag bij dansklooster met dansen en zingen. (zie eerder blogbericht) Ik zou zo weer terug willen en drie keer per dag de klim maken naar de mooie, sfeervolle boskapel. Nu zitten we al een paar dagen in stormachtig weer. In mijn hoofd stormt het ook door de herbeleving van de retraiteweek; het samenzijn, het zingen en dansen en vooral lol maken. De nachtelijk wandeling door het bos de heuvel af. Ik mis het allemaal. Het is stil hier in huis. Daarom heb ik de muziek aanstaan die we tijdens de retraite hoorden en waarop we dansten. Sommige nummers zing ik luidkeels mee.
Door deze herbeleving kan ik zeggen of beter zingen: and I'm feeling good. www.dansklooster.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten