woensdag 14 augustus 2019

Nu al Halloween?

Ik was in het tuincentrum voor een laatste poging spullen te vinden om het vijverwater helder te krijgen. Voor een gedeelte vond ik wat ik nodig had. En ja, het kost weer een vermogen. Maar erwtensoep in je vijver is niet leuk, dus wat moet je...
Ik raakte verzeild in de afdeling Halloween. Gelukkig nog geen Kerst, maar Halloween is ook al redelijk vroeg. Ik moet zeggen dat ik het leuk vind. Al die gekke dingen. Als ik nog een klein kamertje of diepe kast overhad, zou ik dat inrichten met die dingen. De griezelkast. Lijkt me leuk en ook wel een beetje gek. Ik ben een gek mens af en toe. Een klein meisje die in een winkelkarretje zat wilde het heksenmasker proberen. Haar moeder maakte een foto en toen het meisje de foto zag, schrok ze er zelf van. Ze leek net een echt heksje.
Nu ik de foto’s goed zie, kan ik nog nagenieten van mijn griezeltoer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten