maandag 12 augustus 2019

Hoornse kermis


De Hoornse kermis is al weer even aan de gang. De op een na grootste kermis van Nederland door de hele binnenstad heen. Ik ben met de Hoornse kermis opgegroeid. Ik was er altijd te vinden. Totdat ik verhuisde. Daarna verwaterde het en de kermis veranderde in de loop der jaren. Zoals het vroeger was, wordt het nooit meer. Als ik op de kermis was, wilde ik altijd op een carrouselpaard zitten en de rondjes draaien. En de kermis eindigde voor mij met poffertjes eten in de poffertjeskraam en oliebollen mee naar huis. Het is allemaal herinnering of zal ik toch een kijkje gaan nemen. Misschien vrijdag, dan is er ook vuurwerk om 22.00 uur. Om vast in de stemming te komen tekende ik een carrouselpaard. Het is een eerste opzet. Later werk ik er verder aan. Ik heb nu eerst andere dingen te doen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten