vrijdag 2 augustus 2019

Wat een regen is er gevallen. Ik moest er op uit. Op sommige plekken was veel water op de weg en dat gaf veel gespetter toen ik er met mijn auto doorreed. Heerlijk voor de planten al dat water. Maar nu is het opgeklaard en de temperatuur stijgt weer. De zon laat zich niet zien door het dikke wolkendek.
De week is bijna om en ik vond het een heftige week met veel emoties. Een week waarin ik mijn draai niet kon vinden, waardoor er weinig uit mijn handen kwam. Ik voelde me een emotionele dweil en dreigde regelmatig te gaan janken. De tranen kwamen niet, maar ze zaten hoog.
De enige die me echt op kon fleuren was mijn jongste kleinzoon. Hij voelde precies aan wat ik nodig had.
Het enige wat ik deed was tekenen en kleuren. Daarbij kon ik mijn gedachten uitschakelen en me concentreren op mijn tekenwerk. Dat gaf veel voldoening met mooie resultaten.
Ik ga me nu maar eens herpakken. Even flink zijn, niet zeuren tegen me zelf en uit de slachtoffer rol stappen. En nieuwe maand is begonnen. Augustus, de laatste echt zomermaand en ik ga ervan genieten. Ik ga allemaal leuke dingen doen. Dat is het plan. Qualitytime voor mijzelf. Want aan de situatie die me van mijn stuk brengt,
kan ik toch niets veranderen, maar een leuke tijd creƫren voor mijzelf dan kan ik en dat wil ik.
Zo...ik heb even mijn hart gelucht. Het weekend komt eraan en het wordt weer zomers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten