dinsdag 1 mei 2018

Update.

Eindelijk is daar weer de zon. Door al die storm en regen kwam er een somberte over mij. Ik wilde zo graag verder werken in de tuin, maar de extreme kou en de nattigheid weerhielden me ervan. Ik ben er inmiddels van overtuigd dat ik zonlicht nodig heb om me goed te voelen. Dan komt er veel meer uit mijn handen. Het schrijven staat even op een laag pitje. IK vind het lastig om met mijn boek voor volwassenen verder te gaan. Ik zit daarvoor niet in de juiste flow. Ik ben meer in de ban van mijn twee kinderboeken; de voorbereidingen, de ideeen uitwerken. Nieuwe ideeen voor een derde kinderboek parkeren. Ik vraag me zelfs af of het derde deel er komt, want de illustrator vertelde me vanmorgen dat er voor haar een druk jaar aankomt en ze geen tijd meer heeft om illustraties te maken voor mijn derde kinderboek. Erg jammer, want haar illustratie spreken aan. Dus komt er waarschijlijk geen trilogie. Volgens mij is er geen naam voor twee boeken in een serie.
Voor zover je het nog niet weet, het eerste deel heet Reizende poefjes en gaat over de avonturen van Pol en Polleke Grasspriet in een betoverd land. Het tweede deel gaat heten De lamp, de sneeuwbol en het kompas en wordt gelanceerdop 29 september bij godijnpublishing. Beide boeken zijn aanraders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten