maandag 14 mei 2018

Nieuwe week

Dit is mijn nieuwste ontwerp in kruissteek. In de verloren minuten werk ik eraan, bij voorkeur 's avonds. Het brengt rust in mijn hoofd. De komende periode zal ik er weinig aan werken omdat ik zoveel andere dingen te doen heb, zoals het manuscript van de Lamp, de sneeuwbol en het kompas definitief maken na redactie. Dat geldt ook voor korte verhalen. Daarnaast wil ik de tuin op orde hebben, mijn tuinhuis opnieuw inrichten en in huis wil ik het een en ander doen. Werk genoeg dus. Ondertussen wordt er druk gewerkt aan de omslag voor mijn tweede kinderboek en die schijnt erg mooi te worden. Ik mag alleen nog niets ervan zien. Spannend. De lancering van het boek is op 29 september in de Parkschouwburg in Hoorn georganiseerd door GodijnPublishing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten