vrijdag 4 mei 2018

crea-ochtend


Ik was vanmorgen al heel vroeg wakker door een hoop herrie. Het bleek een knalapparaat te zijn ergens in een weiland of zoiets.Slapen kon ik niet meer en ben maar opgestaan. Dan heb je ineens een zee van tijd. Ik ben gaan experimenteren met de lapjes stof voor de quilt die gerelateerd is aan mijn tweede kinderboek De lamp, de sneeuwbol en het kompas. Lancering 29 september. Ik heb twee blokken gemaakt met de lapjes. Het is een precisiewerkje. In totaal maak ik 25 blokken die uiteindelijk aan elkaar gezet worden. Ik was een uur per blok bezig, maar ik verwacht dat het sneller zal gaan doordat je er handig in wordt. De quilt ga ik gebruiken tijdens het voorlezen. Kinderen kunnen dan op een soort van vliegend tapijt zitten. Want dat komt voor in het verhaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten