donderdag 3 mei 2018

Een spannend avontuur

Vanmorgen heb ik aan mijn ontwerp gewerkt voor een quilt die verwijst naar de avonturen in mijn tweede kinderboek De lamp, de sneeuwbol en het kompas. De vierkante lapjes worden met elkaar verbonden op een speciale manier en ze verwijzen naar de zee, het strand, een tapijt, juwelen, magie en ook een beetje Kerstmis. Dat vind je allemaal terug in het boek.
Het is een spannend avontuur dat zich grotendeels afspeelt in Cornwall, Engeland en het is een vervolg op Reizende poefjes.
Ik werk aan de quilt in de avonduren. Het is veel werk en het in elkaar zetten wordt voor mij een spannend avontuur.
29 september is de lancering van het boek. In de zomervakantie kun je dan eerst Reizende poefjes lezen of voorlezen om kennis te maken met de hoofdpersonen die in het tweede deel ook weer een grote rol spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten