zondag 10 januari 2010

Wat een sneeuw!



Ik ben net door de sneeuw gebanjerd om de katten van mijn dochter te verzorgen. De kou valt best mee en het waait niet eens zo hard. Er is 1 cm sneeuw bijgekomen en het sneeuwt nog. Vannacht stormde het maar toen lag ik lekker warm in mijn bed. Ik heb het idee dat de temperatuur nu om het vriespunt is.
Hoe dan ook, de ongerepte sneeuw is een plaatje. Van sneeuwjacht en sneeuwduinen wat was voorspeld, merk ik helemaal niets. Ik heb geen flauw idee hoe het elders in het land is. Wie weet is het hele noorden en oosten inmiddels onder een dik pak sneeuw bedolven en blijft iedereen angstvallig binnen vanwege het afgegeven weeralarm. Het zou zomaar kunnen.
Het is weer om dikke erwtensoep te eten en lekker binnen te blijven bij de warme kachel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten