zondag 10 januari 2010

Michael jackson



Ik kijk naar de nieuwe talentenjacht op televisie ‘My name is Michael’. Er wordt gezocht naar een kind en een volwassen persoon die kunnen zingen en dansen als Michael. Ik moet zeggen dat er verrassende audities bij zijn. Ik kan op de klanken van de muziek van Michael niet stil blijven zitten. Wat zou ik graag zo willen dansen als Michael. Ik heb een dvd met al zijn beroemde videoclips. Zal ik hem opzetten en proberen of ik een moonwalk kan leren, of een pinguïn en zou ik misschien ook op mijn tenen kunnen staan? Ik ben niet de jongste meer maar zolang ik fitness kan doen, kan ik ook bewegen op de muziek van Michael. Zal ik mijn familie eens gaan verrassen met een act; een paar spectaculaire moves en die de komende tijd stiekem gaan oefenen. Het zou alleen al geweldig zijn als mijn zesjarige kleinzoon zou zeggen: “Cool oma!”
De komende zaterdagen ga ik de uitzendingen volgen en in de tussentijd ga ik oefenen om te moven als Michael. Hoe het er uit zal zien kan me niets schelen. Ik zal dansen met een vette knipoog. Laat de monden straks maar open vallen van verbazing en als ze me uitlachen.... so what. Ik heb er zin in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten