donderdag 14 januari 2010

Even geen inspiratie


Ik heb een schrijversblok zoals ze dat noemen als je niets weet te schrijven. Ik voel me gedreven om elke dag iets te schrijven, maar nu is mijn hoofd leeg.
Door de sneeuwmassa buiten ben ik veel thuis. Helemaal niet erg want ik vermaak me uitstekend. Ik mediteer, lees, borduur, teken en kijk dom televisie maar verder gebeurt er niet zo veel. Niets om over te schrijven. Ik heb al zo vaak geschreven dat ik geniet van de vogels in de tuin en dat ik soms heel verdrietig ben door alles wat er gebeurd is de afgelopen tijd. En verder zijn de huis, tuin en keukendingetjes niet zo interessant. Tja, wil ik iets interessants beleven dan zal ik naar buiten moeten. Maar de kou en de sneeuw weerhouden me. Ik blijf lekker in de warmte, op de bank met een kop hete thee of chocomel. Dan maar even geen verhaal. De inspiratie zal gerust wel weer terug komen. Daar vertrouw ik op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten