woensdag 3 juli 2019

Contract getekend

In de avond van 2 juli ging ik naar mijn schrijfgroep boekschrijven om de laatste feedback van mijn manuscript Juf Zebrahoed te bespreken. Het wordt een boek voor kinderen vanaf 8 jaar tot en met 11 jaar. Avontuurlijk, vol fantasie en magie, hier en daar moeilijke woorden die om uitleg vragen of uitgelegd worden ter verbreding van de woordenschat. Het verhaal gaat over Juf Zebrahoed en de familie Regenboog, te zien op de foto. Uitgever Godijn Publishing heeft er vertrouwen in dat ook dit boek een succes wordt. Op deze avond mocht ik het uitgeefcontract tekenen, altijd weer een mooi moment. De lancering van het boek laat nog even op zich wachten. Er gaan nog veel werkzaamheden aan vooraf voordat het boek gelanceerd kan worden in januari 2020. Als alles afgerond is, start ik met een nieuw verhaal, waarschijnlijk een vervolg op dit boek. De tijd zal het leren. Ik ben nog lang niet uitgeschreven. Mijn hoofd is soms net een bubbelbad, zoveel ideeën als er in opborrelen en al die ideeën moeten samengevoegd worden tot één geheel, een nieuw verhaal met net zoveel avontuur en magie als in mijn andere kinderboeken. Dit is mijn derde kinderboek. De andere twee zijn Reizende poefjes en De lamp, de sneeuwbol en het kompas, een tweeluik met de hoofdpersonages Pol en Polleke Grasspriet. Juf Zebrahoed is een totaal ander verhaal. 
Nieuwsgierig naar de boeken? Ze zijn overal verkrijgbaar. Ik hoor van volwassenen die veel voorlezen dat de boeken erg leuk zijn. Kinderen zijn ook enthousiast en trots als ze een gesigneerd boek ontvangen, want dat behoort tot de mogelijkheden als je een boek besteld bij www.godijnpublishing.nl  Dan er wel even de naam van het kind voor wie het boek bestemd is bij vermelden. Fijn om op vakantie mee te nemen. De lamp, de sneeuwbol en het kompas speelt zich af in Cornwall, Engeland. Leuk als je daar naar toe gaat op vakantie om er dan ook een verhaal over te lezen. Alleen nog even geduld voor Juf Zebrahoed.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten