vrijdag 5 juli 2019

Storm versus Stilte

Tijdens de lancering op vier juli van de verhalenbundel Storm versus Stilte met korte verhalen van 10 schrijvers, hield ik een voordracht over wat het is om schrijver te zijn en hoe ik als schrijver te werk ga. Ik had een aandachtig publiek. De collegaschrijvers, die ook verhalen schreven voor de bundel, lazen een fragment voor. Het maakte nieuwsgierig. De hele stapel boeken die je ziet op de foto is al verkocht en de bestellingen stromen binnen bij de uitgever. Ik kan de bundel dan ook van harte aanbevelen. Hij is te koop in de reguliere en onlineboekwinkel en bij www.godijnpublishing.nl
Wat de bundel zo bijzonder maakt is dat er telkens 2 verhalen bij elkaar horen. De ene schrijver schreef een stormachtig verhaal, de ander schreef over hetzelfde verhaal maar dan in de stilte. Dat geeft verrassende duoverhalen. Ik zou zeggen, ga de bundel lezen.
De tekst van de voordracht staat in een ander blogbericht; Een kijkje in de keuken van een schrijver.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten