dinsdag 18 juni 2019

Herinnering van 5 jaar geleden.

5 jaar geleden al weer. Wat gaat de tijd snel. Ik was met schoonzus en zwager bij onze Amerikaanse vrienden. Elk jaar ging ik daar op bezoek. In een hele moeilijk periode gaf Trudi de poedel mij troost als ik verdrietig was. Zij begreep me. Ze herkende me ook onmiddellijk als ik weer op bezoek kwam.Na ons laatste bezoek werd de hond ziek en overleed. Ik heb erom gehuild. Echt tranen met tuiten. Ik overwoog zelf een poedel aan te schaffen, maar het is bij overwegen gebleven. Want zo'n lieve hond als Trudi is zeldzaam. Daarna zijn we niet meer naar Amerika gegaan vanwege gezondheidsproblemen bij zwager en schoonzus. Maar we hadden plannen, want bij de vrienden kom je in een 'paradijs'. De natuur is daar zo mooi! Heel verdrietig maar schoonzus zal dit niet meer beleven. De avontuurlijke reizen met haar zijn voorbij.
Ik houd niet zo van vliegen, maar heb toch de wens om weer de oceaan over te steken. Zo jammer dat die oceaan tussen ons in ligt.

1 18 juni 2014
Goede morgen. Het is al vroeg erg warm. Heb net een lange wandeling gemaakt met de hond. De natuur is iedere keer weer anders. Er staat geen zuchtje wind. Het is een dag om rustig te blijven, schaduw op te zoeken of binnen te blijven in de airco. Straks wordt hier voetbal gekeken. Ik ben geen voetbalfan, dus ga iets anders doen. Zentangle. Gisteren heb ik tekenpennen en doezelaars gekocht bij Michaels Op de achtergrond van de derde foto zie je het huis waar wij verblijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten