woensdag 12 juni 2019

deadline

Ik ben de hele dag al druk bezig om mijn manuscript Juf Zebrahoed te vervolmaken. Ik heb een deadline, maar wil het niet op het laatste nippertje aan laten komen. Als het mooi weer is, wil ik van de tuin genieten. Dus een regenachtige dag was super welkom. Ik houd regelmatig pauze, want als ik lang blijf zitten, word ik zo stijf als een houten Klaas. In de pauzes drink ik koffie en borduur een aantal steken. Afwisselend borduur ik aan deze borduurwerken. Het schiet al lekker op. Een ontwerp voor een nieuw borduurwerk heb ik al en ik krijg ook nog een ontwerp van iemand anders. Borduren maakt me rustig. Ik borduur zonder telpatronen. Ik teken het ontwerp zelf. En ik bepaal zelf de kleuren.
Juf Zebrahoed wordt gelanceerd in januari 2020. Het gaat over een gezin dat woont op de regenboog. Doordat een gezinslid van de regenboog valt en op aarde belandt, volgt er een bijzonder avontuur. Het is al weer mijn derde kinderboek na Reizende poefjes en De lamp, de sneeuwbol en het kompas. De boeken worden enthousiast gelezen. Ze zijn in elke boekwinkel en online te verkrijgen en ook te bestellen bij www.godijnpublishing.nl Zeer de moeite waard voor zowel kinderen van 6 tot 11 jaar en voor volwassenen om voor te lezen. Veel herkenbare situaties gegeten in een avontuurlijk, spannend en magisch jasje. In alle drie de boeken heeft de regenboog een belangrijke rol.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten