woensdag 12 juni 2019

Hartverwarmertje

Deze kaart kreeg ik van een vriendin in Amerika. Ik noem het een hartverwarmertje, want ze schreef op de achterkant lieve, bemoedigende woorden naar aanleiding van het verlies van mijn schoonzus. Schoonzus en ik gingen regelmatig naar Virginia waar de vrienden wonen en steeds hadden we daar een geweldige tijd. We hadden plannen om binnenkort weer te gaan, zodra haar gezondheid het toeliet. Want daar, in het verre Virginia kom je helemaal tot jezelf. Het mocht niet zo zijn en dat is jammer, want zelf zie ik er tegenop om in mijn eentje te gaan. Ik ben niet zo enthousiast over het vliegen, maar je moet wel, wil je ver weg komen in korte tijd. Maar wie weet.

Deze kaart is door de vriendin zelf gemaakt. Het is een Gelli print. Op you tube kun je meer vinden over deze techniek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten