donderdag 19 juli 2018

Mijn besluit

Gisteravond heb ik besloten dat ik doorga als kinderboekenschrijver. Het boek voor volwassenen waar ik al een flink aantal hoofdstukken voor heb geschreven, blijft voorlopig op de plank liggen. Vanmorgen stond ik op en meteen borrelde er een idee op voor het derde kinderboek. Ik heb ook al een titel namelijk Juf Zebrahoed. Ik heb zin om er aan te beginnen, maar heb andere verplichtingen. Die eerst afronden. Daarbij kijk ik uit naar 29 september als mijn tweede kinderboek De lamp, de sneeuwbol en het kompas gelanceerd wordt in schouwburg Het Park in Hoorn. Info hierover bij godijnpublishing.nl Ik breng ook het boek Reizende poefjes onder de aandacht, want het is leuk om eerst dit boek te lezen of voor te lezen om kennis te maken met de hoofdpersonen die ook in deel 2 voorkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten