maandag 23 juli 2018

Een vruchtbare dag.

Ik heb de warmte buiten gesloten en de hele dag geschreven voor mijn derde kinderboek en de illustraties er bij gemaakt. Wat is dat ontzettend leuk om te doen. Ik mag nog helemaal niets laten zien. Maar ik kan wel zeggen dat er een draak in voorkomt en een prachtig gekleurde vogel. Jammer dat de illustraties zwart wit worden. Kleur in een boek is veel te kostbaar. Ik krijg hulp bij het digitaliseren van de tekeningen. Ben benieuwd of dat lukt. Ik ben nog wel een tijdje met het boek bezig. Eerst is het tweede boek De lamp, de sneeuwbol en het kompas aan de beurt om gelanceerd te worden op 29 september in schouwburg Het Park. dat vind ik heel spannend, maar nu al krijg ik enthousiast berichten van de proeflezers. De lamp, de sneeuwbol en het kompas is geschreven in Cornwall, Engeland. Het uitzicht vanuit het raam, was mijn inspiratie. Op de landtong halverwege de baai staat een hut van de kustwacht en daar begint het avontuur. Het uiterlijk van de kustwacht deed mijn fantasie op hol slaan. Het boek is nu al te reserveren bij godijnpublishing.nl. Na de lancering krijg je het gesigneerd thuis gestuurd of je kunt het ophalen op 29 september in schouwburg Het Park na afloop van de presentatie. Info hierover bij dezelfde website.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten