dinsdag 2 maart 2010

bijzondere tekening


Regelmatig heb ik contact met de geestenwereld via automatisch schrift. Dan schrijft een geest of entiteit via mijn hand wat hij te zeggen heeft. Het schrijven is niet perse noodzakelijk, want ik hoor het ook in mijn hoofd maar door hetgeen gezegd wordt op te laten schrijven, kan ik me beter concentreren. Vaker laat ik mijn hand gebruiken om een entiteit te laten tekenen. Via Charl kom ik zo af en toe in contact met Michael Jackson. Charl heeft Michael Jackson verzorgd toen hij net aan gene zijde aangekomen was. Michael heeft hem meegenomen naar Neverland om daar te kijken wat er gaande was. Hij verwacht dat het in de toekomst in oude glorie hersteld zal zijn en een herdenkingsplek zal worden.
Gisteren maakte ik contact met Michael. Hij wilde graag met mij tekenen. Ik heb dat al eerder met hem gedaan. Deze keer tekende hij zichzelf in een karakteristieke houding; linkerhand aan zijn kruis en zijn rechterarm in de lucht met zijn wijsvinger omhoog. Er omheen komen hemelse bloemen en portretjes van zijn kinderen, getekend in een hart. Heel bijzonder.
De tekening wordt niet ingekleurd, daar heeft hij niet voldoende energie meer voor.
Als ik een entiteit laat tekenen, voel ik zijn energie door mijn hand stromen met prikkels en het tekenen gaat helemaal vanzelf. Zodra ik mijn hand in een bepaalde richting stuur omdat ik denk dat de tekening die kant op gaat, word ik terecht gewezen. Dan concentreer ik me weer even en laat mijn hand zijn gang gaan. Zo heb ik al diverse tekeningen gemaakt maar deze tekening , getekend door Michael Jackson en daarbij een stukje geschreven tekst, vind ik wel heel bijzonder. Overigens is Michael Jackson erg verheugd dat hij niet wordt vergeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten