woensdag 10 maart 2010

Spirituele plek


De tuin ziet er troosteloos uit; doodgevroren planten, resten van de peren die uit de perenboom gevallen zijn, vogelpoep op de tuintafel omdat daar nu eenmaal allerlei lekkers op lag. Maar er is ook groen dat uit een winterslaap ontwaakt.
Tijdens een consult bij een medium werd me verteld dat ik elfjes in mijn tuin heb. Onder een boom. De plek heeft een krachtige energie en ik moet daar vaak gaan zitten om inspiratie op te doen of om te schrijven. De elfjes zullen me dan helpen iets goeds op papier te krijgen. Heel mooi, maar ik zie niets bijzonders aan de plek. Wel zit ik heel graag onder de perenboom in de schaduw. Het voelt goed. Ook deze plek is nu troosteloos. Zouden elfjes ook een winterslaap houden? Ik geloof dat er heel veel is wat wij niet kunnen waarnemen, maar elfjes? Het medium waar ik een consult bij had zag er velen in een soort visioen. Ze werd er helemaal blij van en deze plek moet ik koesteren. En er op vertrouwen dat wij altijd en overal geholpen worden op ons levenspad. Het maakt niet uit door wie. Er zijn engelen, spirits, overleden dierbaren en in mijn geval ook elfen die altijd in de buurt zijn om de juiste inzichten te geven. Hoe vaak krijg je zomaar een ingeving, vind je een verloren iets weer terug of weet je ineens hoe je iets op moet lossen. Dat gebeurt regelmatig en dat doen de onzichtbare helpers.
Ik heb contact met engelen, spirits(geesten) en overleden dierbaren, maar nog niet met elfjes.
Zodra de zon gaat schijnen zal ik de tuin in gaan om de spirituele plek extra mooi te maken, zodat de elfjes zich daar op hun gemak voelen.
Misschien denk je nu: “Die is gek”, maar het kind in je moet je wakker houden en af en toe mag je best weg dromen en in de elfenwereld belanden. Sprookjes bestaan, je moet het wel zien. Af en toe moet je je denken uitschakelen en terugstappen in de wereld van het kind. En dat is een wondere wereld waarin je even de harde werkelijkheid van alledag kunt vergeten. Wie weet kom je op een dag tot de ontdekking dat elfjes echt bestaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten