vrijdag 4 december 2009

Sinterklaasfeest


Morgen is het pakjesavond. Wat een drukte voor het zover is. Ik heb nauwelijks de tijd om me te concentreren op boodschappen van gene zijde. De inkopen zijn nu gedaan, nog wat kleine dingetjes doen en dan verheug ik me op morgen. Ik zie nu al de verrukte kindersnoetjes van de kleinkinderen voor me. Gelukkig komt er morgen ook een einde aan alle spanning. Het duurt te lang voor de kleintjes. Al die Sinterklaasuitzendingen op de televisie is te veel van het goede. Ze slapen slecht, ze zijn druk, maar morgen is voor hen de grote dag en ik mag meegenieten.
Ik heb al doorgekregen dat beide hemelopa’s er bij zullen zijn. Ze willen het feest absoluut niet missen. Het zal extra warmte geven aan het feest , want het is toch steeds weer een beetje beladen feest omdat we beide opa’s zo missen.
Bericht van Charl: Ik wil heel graag de kinderen Sinterklaasliedjes horen zingen. Dan zal ik op mijn beurt meezingen. Helaas kunnen jullie mij niet horen zingen. Dat is onmogelijk. De andere opa zal er ook zijn. We zullen een teken geven als we arriveren. Roep ons maar als jullie er klaar voor zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten