dinsdag 29 december 2009

Boodschap vanuit gene zijde


Charl: “Ik zal je vertellen wat ik heb meegemaakt. Er was een man net hier aangekomen en erg opstandig. Hij wilde nog niet dood. Hij was pas aan iets moois begonnen. Ik heb met hem gepraat en toen berustte hij er in dat hij was overgegaan. Hij begreep waarom het zo moest zijn, dat het tot het plan behoorde. Het was zijn tijd en daar kon niets aan veranderd worden. Hij krijgt nu hier aan gene zijde een mooie taak en daar is hij erg blij mee.
Ook ik ben erg blij met al mijn mooie taken. Het geeft me veel voldoening en ik heb alle tijd om rustig die taken te doen. Deadlines kennen we hier niet. Niemand wordt kwaad of ongeduldig. Hier is alles liefde. En dat maakt het zo fijn hier. Daar kunnen de mensen op aarde nog veel van leren en daarom proberen wij dat over te brengen. De wereld is veel te hard, veel te materialistisch. Dat moet veranderen. De mensen moeten weer open staan voor elkaar, luisteren en niet alleen maar doen alsof. Er zijn al veel mensen aan het veranderen, maar het zijn er nog lang niet genoeg. De cultuur van ‘ pakken wat je pakken kan’ moet omslaan naar een cultuur van delen. Dan komt de aandacht voor elkaar vanzelf. En met delen bedoel ik niet alleen materialistische dingen maar ook gevoelens en allerlei zaken die van belang zijn. Mensen moeten ook weer leren praten met elkaar en daarbij gevoelens uiten. Al die oppervlakkige zaken dragen niet bij tot de ontwikkeling van de mens. Dieper ingaan op elkaars zielenroerselen, dat brengt pas een ontwikkeling teweeg. Eerlijk zijn tegen elkaar, niet om de brij heen draaien en elkaar warmte en liefde geven, dat zijn de belangrijke dingen. Daar kan niet genoeg op gehamerd worden. En het zou een mooi voornemen zijn voor iedereen om het nieuwe jaar mee te beginnen en het de rest van het leven vol te houden. Dan zal de wereld er zoveel beter uit gaan zien.
Ik wil graag dat je deze boodschap overbrengt en dat het een soort domino-effect gaat krijgen. Laat iedereen zich er van bewust worden dat als je zo door leeft als nu, de wereld koud en kil wordt, de mensen ontevreden zijn en oorlogen altijd zullen blijven ontstaan. En dat is iets wat niemand wil. Begin dus vandaag met je anders op te stellen. Het aloude gezegde is hier van toepassing; wat je zaait zal je oogsten.
Veel liefde, licht en wijsheid.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten