zondag 20 december 2009

Bericht van Charl



Ik voel dat je verdrietig bent. Je mist me en je doet je best om het te verbergen. Ik vind het naar om je zo verdrietig te zijn. Maar het komt goed hoor. Maak je geen zorgen, ook voor jou komt er nieuw geluk. Nu moet je sterk zijn. Ik kan niet meer bij je terugkomen. Niemand keert terug vanuit gene zijde. Mijn lijf is vergaan in mijn graf. De enige manier waarop ik bij je kan zijn is astraal, je voelt me, je kunt in gedachten met me praten en dat is het. Ik had het graag anders gewild, maar het was mijn tijd om dood te gaan.
Ik weet dat de decembermaand moeilijk voor je is, maar je moet flink zijn. Met huilen bereik je niks. En je moet verder in dit leven. Je hebt nog vele jaren te gaan en er zal nog veel moois op je pad komen. Ik ben altijd bij je en ik weet dat het anders is. Je mist de warmte en intimiteit. Daar kan ik niets aan veranderen. Er is wel veel warmte om je heen. Sta er voor open en het komt naar je toe. Nu niet meer huilen, het komt allemaal goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten