maandag 3 december 2018

Selfie

Goede middag! Ik dacht vanmorgen "laat ik nou gewoon eens wat gekkigheid doen" en ik besloot een selfie te maken om mijn boeken te showen. Want ik ben trots op mijn twee boeken, waar ik leuke, ontroerende reacties op krijg. Alleen is een selfie maken niet zo eenvoudig als je dat met een iPad moet doen. Na een paar pogingen heb ik het beste resultaat gekozen. Ik heb er kramp in mijn hand aan overgehouden, want ik moest toch met mijn andere hand die opnameknop bedienen. Wat maakt het resultaat uit. Het is een grapje en ik ben geen selfie-fotograaf, gewoon omdat ik vind dat ik nooit leuk op een foto sta. Het gaat om de boeken. Ter verduidelijking; de titels zijn Reizende poefjes en De lamp, de sneeuwbol en het kompas. Onder het doordringende geluid van het luchtalarm op de eerste maandag van de maand stuur ik dit bericht de wereld in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten