donderdag 13 december 2018

Maak kennis met Noek.


Een foto gemaakt op13 december 2015.
Drie jaar geleden stond ik op het punt van verhuizen van de stad naar het platteland. In de drie jaar is er veel gebeurd. Ik heb onder andere twee kinderboeken geschreven. het eerste deel heet Reizende poefjes en het tweede deel De lamp, de sneeuwbol en het kompas. Wat er allemaal gebeurd is, kun je op mijn blog lezen. Voor het tweede deel De lamp, de sneeuwbol en het kompas stonden de twee kinderen van mijn zoon en mijn  jongste kleinzoon, die je ziet op de foto, model. Hij heeft het syndroom van Down.
Hij is vrolijk, ondeugend en vooral slim. Hij is gek op muziek en heeft een fascinatie voor knopjes. Allemaal ingredienten voor een spannend, avontuurlijk en magisch boek. In het boek heet hij Noek. Ik zou zeggen: 'Maak kennis met Noek. Hij is hartverwarmend


Geen opmerkingen:

Een reactie posten