zaterdag 7 november 2009

de mooiste brief

Ik heb een mooi gouden kettinkje gewonnen met een schrijfseltje dat is uitgekozen tot de mooiste brief van de week in de Libelle nummer 46 van deze week.

Het gaat over de afgelopen twee jaar zonder mijn man en hoe ik nu in het leven sta. En ik moet zeggen, de manier waarop ik nu leef is zo gek nog niet. Ik heb mijn draai gevonden, voel me gelukkig met kinderen en kleinkinderen en ik heb mijn hobby’s weer opgepakt. Natuurlijk mis ik mijn maatje en soms laat ik mijn tranen stromen, maar het verdriet overheerst niet meer. Grote troost is dat ik dagelijks contact met hem heb vanuit gene zijde. Er zijn mensen die dat niet geloven, denken dat ik het verzin. Maar ik heb bevestiging gekregen van een medium die boodschappen doorgaf die hij niet kon weten, maar wel klopten. Dat deed me zo goed, de zekerheid dat ik het niet verzin. Ik was het medium dan ook erg dankbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten