woensdag 10 april 2019

Ik ben auteur en leesredacteur.

Ik zit al 5 jaar in de stal van uitgeverij GodijnPublishing. Ik ben auteur van twee kinderboeken; Reizende poefjes en De lamp de sneeuwbol en het kompas. Een derde boek volgt in januari 2020 met de titel Juf Zebahoed.
Ik schrijf korte verhalen voor diverse bundels, uitgegeven door www.godijnpublishing.nl. Titel van de bundels; De spiegel, Zwaarden van mist, Rivierstenen, Stille getuigen, Influisteraar, Aangenaam, Blauwe violen, Onthullingen. Deze twee laatste titels worden binnenkort gelanceerd.
Daarnaast ben ik leesredacteur van manuscripten voor boeken die op het punt staan naar de drukkerij te gaan. 
Ik vind het boeiend om verhalen te schrijven maar ook om fouten in de verhalen te ontdekken. Ik verander zelf niks in een manuscript waar ik leesredactie op doe. Ik geef alleen aan waar de fouten zitten. Het is aan de auteur om te kijken of de fouten verbeterd moeten worden.

11 mei lanceren 10 schrijvers  en een schrijver die een wildcard kreeg hun boek. Sommige schrijvers debuteren, anderen lanceren hun nieuwe boek. Soms een vervolg op een eerste deel. De boeken zijn allemaal verschillend in genre. 
De lancering vindt plaats tijdens een schrijfevent in Schouwburg het Park in Hoorn. De schrijvers zijn onderdeel van Boek10 2019. Voor vier schrijvers heb ik de leesredactie gedaan. Info over dit event vind je op de website van GodijnPublishing

Geen opmerkingen:

Een reactie posten