vrijdag 12 april 2019

Elfia en fudge van Jack Fudge met bijzondere smaken.

Dit weekend, 13 en 14 april, is er weer het Elfia evenement, deze keer in Haarzuilens.
Het is een kostuumevenement met levendige optredens, sensationele shows en marktkramen met allerhande waar.
Wat zou ik er graag een keer naar toe gaan. Elfen, draken, trollen, alles op dat gebied fascineert me. Vandaar dat ik een verhaal hierover schreef.
Er ligt bij de uitgever een manuscript klaar om gelanceerd te worden in januari 2020. De titel is Juf Zebrahoed. Personages in dit verhaal zijn onder andere een draak, een trol, een faun en nog meer kleurrijke wezens. Het is een kinderboek. Tijdens het schrijven ging mijn fantasie helemaal los. Maar dit terzijde.
Ik sprak mijn wens uit om naar Elfia te gaan. Nu de locatie voor mij binnen bereik is, kon ik er naar toe. Toen bleek dat mijn dochter en schoonzoon zich hadden aangemeld voor een kraam met de heerlijke fudge van Jack Fudge. Dat betekent voor mij dat ik het weekend oppas op hun zoontje. Geen straf hoor, maar stiekem was Elfia leuker geweest.
Ik zag wat zij allemaal gaan gebruiken om hun kraam zo mooi mogelijk te stylen. Dochter is officieel styliste en heeft aan verschillende woonprogramma's op tv meegewerkt. Het wordt een bijzonder opvallende kraam. De fudge, die ze zelf maken, is volledig aan Elfia aangepast. Zo is er fudge met de smaken Bat smash, Dragon breath en nog meer, teveel om op te noemen. Ga dat dus zien en proeven. De kraam staat in de bocht na de ingang. Het stel zelf is omgetoverd tot elf. Schoonzoon ging speciaal naar de kapper, zodat als hij in de kraam staat, zijn elfenoren beter uitkomen. Hij showde mij zijn outfit, alsof hij zo uit een sprookjeswereld was gestapt. Het is allemaal magie wat het uitstraalt. Aan de kraam mag je fudge proeven. Laat je meeslepen in de betovering.
Ook weet ik dat mijn uitgever GodijnPublishing met een kraam op het terrein staat. Prachtige boeken heeft ze meegenomen. De moeite waard om ook daar even te gaan kijken.
Heb je de heerlijke, romige, magische fudge geproefd en ook een mooi boek gescoord? Nou , dan ga je de hele dag op vleugels. Veel plezier.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten