zaterdag 6 april 2019

Hartenstenen.

Goede morgen. Na een intense week waarin ik oppaste op kleinzoon, zijn zijn ouders weer terug. Ze waren even weg om bij te komen van alle drukte. Seaham in Engeland was hun bestemming, bekend om het zeeglas wat door de golven geslepen is en op het strand wordt geworpen. Prachtige stranden en kliffen. Een uitstekende plek om te jutten naar zeeglas en mooie bijzondere stenen. Het weer zat niet echt mee. Het vroor er zelfs in de ochtend en ze werden verrast door hagelstenen. Niet het soort waarnaar ze zochten. Met een dikke winterjas aan en zakjes om de vondsten in te doen, doorstonden ze de kou. Ze hebben veel moois gevonden. Kleinzoon had het uitstekend naar zijn zin bij mij, maar ik vond het ook weer fijn dat alles normaal werd. Gisteravond kwamen dochter en schoonzoon voor mij deze hartestenen brengen, speciaal naar gezocht voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten