zondag 13 januari 2019

Even koffiepauze. Ik heb net mijn crockpot gevuld met lekkere dingen. Dat wordt kipcurry met kikkererwten. Straks weer verder met een paar dingen die af moeten. Gisteren was ik op verjaardagsvisite. Was erg gezellig. Er kwam een jongetje op mij af.Hij vroeg of ik de schrijfster was van het boek Reizende poefjes. Ik antwoordde Ja. En toen begon hij enthousiast te vertellen hoe zijn oma het boek had voorgelezen. Hij vond de reus geweldig, vooral toen hij de heks aan haar lange haren als een theezakje in het moeras onderdompelde. En hij deed voor hoe het ging, want dat had hij oma vaak zien doen met een theezakje voor een kopje thee. Zo lief.
Reizende poefjes is mijn eerste kinderboek, gevolgd door het tweede deel De lamp, de sneeuwbol en het kompas. Allebei prettig leesbaar. Ik krijg enthousiaste reacties en daar doe je het voor. Het tweede boek is een vervolg op het eerste boek, maar het is apart daarvan te lezen. Het is overal verkrijgbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten